Markedsføring

Markedsføring

Hvad er verdens bedste byfest eller cykelløb værd, hvis ingen er med? Intet!

Derfor siger det sig selv, at man skal gøre så meget reklame for sit event som muligt. Også her kan ORIGINAL hjælpe: ved at aktivere fælles, sociale medier, tilbyde genkendelig grafik og logo og tilbyde annoncering i Haderslev Ugeavis til fordelagtige priser.

Genkendelig grafik
Bliver du en del af ORIGINAL og laver du et event, der lever op til ORIGINALS dogmeregler, så vi sikrer, at der noget for enhver smag, kan du bruge ORIGINALS LOGO og vi kan hjælpe dig med at lave et ORIGINALT logo, (eksempel herpå til højre)
DyrehaveLogo
der vil give dit arrangement en bedre profil fordi:

  • Folk associerer ORIGINAL logoet med et succesfuldt event
  • Man véd, at der er noget for hele familien, hvis de deltager i et ORIGINAL event
  • Besøgende er klar over, at de kan få noget at spise og drikke OG blive underholdt

Genkendelighed og forventningsindfrielse er nøgleordene til succes. Derfor skal man leve op til reglerne for at blive et ORIGINAL arrangement, så man ikke skuffer sit publikum og derfor er det vigtigt, at de arrangementer vi laver, er af høj kvalitet, så folk til stadighed forbinder ORIGINAL, dets grafik og logo med noget, der er værd at bruge til på.

Annoncering2015-12-13 13 03 14
Bliver du en del af ORIGINAL bliver du en del af noget større, og så kan vi begynde at udnytte stordriftsfordele. ORIGINAL har tegnet en aftale med Haderslev Ugeavis om en billig pris for en helsides annonce, såfremt det er et ORIGINAL arrangement. Du sparer altså mange penge i forhold til almindelig annoncering i Haderslev Ugeavis, der i vores øjne er det foretrukne sted at annoncere, da avisen dækker hele kommunen og kommer ud til 31.000 husstande.

Eksponering
Der er mange steder, hvor du – ganske gratis eller for få penge – kan få eksponeret dit event:

Sociale medier
Sammen er vi stærkere – og sammen når vi ud til mange flere via f.eks. Facebook.face
De fleste af os gider ikke reklamer, hvis de ikke er relevante for os og hvis man er på f.eks Facebook, bliver man hurtig “blind” overfor de reklamer, som virksomheder betaler kassen for at eksponere os for. Men deler din Facebookven noget, eller slår din forening eller sportsklub noget op på Facebook, så lægger man mærke til det.

Forestil dig at kunne nå ud med dit event til 50% alle de Facebook-brugere, der er i kommunen. Det kan lade sig gøre, når et ORIGINAL arrangement bliver delt på Facebooksiderne for de andre foreninger og sportsklubber, der er en del af ORIGINAL. Og selvfølgelig på ORIGINALS egen Facebookside, der i skrivende stund når ud til 717 personer.

Det betyder, at din forening også skal være med på at dele ORIGINAL events.